Udział w międzynarodowej Winter School w Austrii

W dniach 12-18 lutego 2024r. radomscy studenci i wykładowcy mogli uczestniczyć w Winter School zorganizowanej przez University of Education in Upper Austria w Linz (Austria) w ramach sieci pt. „SIMPLE – Social IMPact of distance LEarning”  programu Ceepus.Koordynatorem i głównym organizatorem wydarzenia był mgr Thomas Peterseil z uczelni w Linz, natomiast radomskim przedstawicielem sieci Ceepus dr Katarzyna Ziębakowska-Cecot. Razem z dr Kingą Łagowską skutecznie zrekrutowano 4 studentów II roku z kierunków: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (Joanna Chruślak, Lena Mochocka, Martyna Wesołowska) oraz Psychologia (Grzegorz Kaczmarski).W zajęciach prowadzonych w języku angielskim udział wzięła grupa ponad 40 osób z 8 europejskich uczelni:

  • University of Education in Upper Austria, Linz, AustriaUniversity of Rijeka, CroatiaCharles University, Praha, Czech RepublicUniversity of Mitrovica ,, Isa Boletini”, KosovoCasimir Pulaski University of Radom, PolandBabes-Bolyai University of Cluj-Napoca, RomaniaUniversity of Kragujevac, SerbiaConstantine The Philosopher University in Nitra, Slovakia.
  • Tematy warsztatów i wykładów przygotowanych przez uczestników dotyczyły szeroko pojętej edukacji zdalnej, w tym warunków i wpływu tej edukacji w dobie pandemii COVID.
  • Virtual Realities: Facing Challenges in Online Teaching Methodology. Web toolsWhat is the role of teacher in online teaching respecting emotions?How does emotions affect teaching and learning process of pupil?Pedagogical and psychological aspects of distance learningExperience with online teaching and learning in various contextsEnhancing student’s competencies for online teaching and learningHow much does distance learning affects social life and psychology of growing adolescentAcademic engagement and motivation of college students in online education, after the COVID-19 pandemicParents’ Perspective on the Social Impact of Online Learning. What are parent´s expectations and their roles in distance learning?Virtual Realities: Facing Challenges in Online Teaching Methodology during Covid-19Implications of Inclusive Universities: opportunities of online education for vulnerable people.
  • Ukazanie podobnych doświadczeń i wyzwań edukacyjnych z perspektyw różnych krajów było nieocenione. Przedstawiciele międzynarodowej grupy wykładowców i studentów udzielili także wywiadu lokalnej telewizji, WWW. https://www.dorftv.at/video/43845Obok celów akademickich intensywny tydzień był także okazją do integracji międzynarodowej, poznania tradycji i potraw nowych przyjaciół, zwiedzania Linz i Wiednia. Zachęcamy do udziału w kolejnych podobnych międzynarodowych wydarzeniach.

    Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

    Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

    Czy wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookie w zakresie opisanym w polityce bezpieczeństwa

    Nie
    Wróć